ZGŁOŚ AWARIĘ

E-faktura

  1. Co to jest e-faktura?
    E-faktura to elektroniczny dokument mający taką samą wartość prawną jak tradycyjna faktura papierowa. Wystarczy komputer z dostępem do Internetu oraz program do odczytywania plików PDF (np. bezpłatna aplikacja Acrobat Reader)  i można ją odczytać z dowolnego miejsca na świecie. Dzięki e-fakturze oszczędzasz czas, unikasz opóźnień w otrzymaniu korespondencji, lepiej planujesz swoje wydatki i dbasz o środowisko.UWAGA! Usługa e-faktura jest wyłącznie dla klientów posiadających podpisaną z nami umowę na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków.
  2. Jak otrzymać e-fakturę?
    Zapoznaj się z treścią Regulaminu, a następnie pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz nr 10, a następnie dostarcz go do Spółki w jeden z wybranych sposobów:

    • przesyłając wypełniony formularz na adres Spółki: ul. Leśna 7, 77-400 Złotów- z dopiskiem e-faktura
    • przesyłając skan podpisanego oświadczenia na adres e-mail: zwik@zwikgz.pl;
    • poprzez wizytę w Biurze Obsługi Klienta ZWiK, ul. Leśna 7, 77-400 Złotów.

    Po uruchomieniu usługi e-faktura na podany adres e-mail będą wysyłane powiadomienia o wystawieniu nowej faktury elektronicznej wraz z załączoną w formie PDF e-fakturą.

  3. Jak zgłosić zmianę adresu e-mail, na który dostarczana jest e-faktura?
    Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz nr 5, a następnie dostarcz do Biura Obsługi Klienta bezpośrednio lub za pośrednictwem poczty, adres znajdziesz w zakładce Kontakt – z dopiskiem: e-faktura.
  4. Jak zrezygnować z e-faktury?
    Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz nr 11, a następnie dostarcz do Biura Obsługi Klienta bezpośrednio lub za pośrednictwem poczty, adres znajdziesz w zakładce Kontakt – z dopiskiem: e-faktura.